5/1-10 dammsugning på hög nivå!

Nu är jag vaken..
Fast det har jag ju varit ett tag, sen halv elva ungefär så jag har iallafall hunnit ätit frukost och läst tidningen. Nu ska jag alldeles strax sätta igång att dammsuga lägenheten. Det går ganska fort, för vi bor ju bara i en trea så.. Jag gråter inte blod över att jag måste städa.

Sen ska jag åka ut till Timrå och örnen
för att vara exakt, för att gratulera Anna-Karin, kan börja med att gratulera här och nu. Grattis!

Det är även svinkallt ute, 19,7 minusgrader var det när jag vaknade. Fatta vad kallt det är alltså. Fy, tur att jag blir inne mestadelen av dagen nu iallafall..

Nej.. nu kallar dammsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0