5/1-10 fit-for-fight

Så där ja!!
Nu är jag klar med städningen. Det som jag skulle behöva göra nu är att sätta mig och gå igenom och finskriva lite på uppgifterna som ska in på torsdag. Men orkar jag? Nej, tyvärr inte. Så jag ska slå på en film istället och vila.

Haha, det lät kanske sjukt. Att jag måste vila efter att ha dammsugat hela lägenheten. Men det är faktiskt jobbigt, man får ont i ryggen och det känns som om rummen aldrig ta slut. Så jag förtjänar faktiskt att vila mig lite.
Jag ska ju faktiskt få träffa Levi på 4,5 år sen och då måste jag vara fit-for-fight annars är det ju ingen mening.

Jag får se om jag uppdaterar någonting senare, isånnafall kanske det blir från mini-pcn.. Med lite tur. Det bero på när Pappa kommer hem, han sa att han skulle komma hem tidigare. Fast man vet ju aldrig med honom faktiskt.

Man kanske skulle passa på och bli brunhårig igen? Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0