6/1-10 Mini-pc

Nu mina fanz så bloggar jag från min nya mini-pc (eller ska jag säga bloggdator??!)
Känns skönt att äntligen ha den hemma.. Fast det var ju inte det enklaste. Igår köpte jag denna pärla på siba, sen när jag kom hem så åkte jag direkt till A-K så jag hann aldrig pilla så mycket på den. Men imorse började det med att jag inte fick igång internet ringde och prata med bredbandsbolagets support för att få hjälp, men de kunde tyvärr inte hjälpa mig utan ville att jag skulle åka tillbaka till siba för att se om dem fick in internet på deras interna internet i butiken.. Såklart!! Så fick inte dem heller in de, så de bad mig att åka till någon av mina vänner som har trådlöst internet, så jag tog mig friheten att åka till Ida. Väl där så får jag inte heller igång internet (jag höll på att få ett psykbryt alltså!!) så då var det bara att åka tillbaka till siba och fick mig en ny pärla, och den fick jag minsann in internet på.. Förstår ni? En dator av 45 är det fel på och JAG fick den.. Min vanligs tur.

Nu på kvällskvisten så har jag varit hemma hos Linniepie som även börjat blogga igen
( http://linniepie.blogg.se )
klicka gärna in, hon är så rolig min vän.. Vi har väl inte gjort så mycket, hon har typ dött och jag, ja jag har tittat på.

Nu ska jag hoppa in i duschen och gå och lägga mig och läsa "snabba casch" och sedan klockan nio så ska jag se på "sprängaren" fast jag har sätt den tretusen gånger, så vill jag se den.. Sen är det bara till att sova för att imorgon ska jag till skolan för en fucking lektion, bara det är ju onödigt.. Sen när man vet att det är samhällskunskap så är det ännu mer onödigt..

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHA din vanliga tur med saker, ingenting funkar felfritt på en gång :D<3

2010-01-06 @ 22:22:03
URL: http://jmbb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0