7/1-10 Nu börjar det ... igen!

Ja, nu börjar skolan på allvar igen..
Känns så himla konstigt att kliva upp till skolan idag, vi har ju haft praktik fram till jullovet och sen lov, så vi har inte varit på skolan på (snabbräkning) nästan 9 veckor, det är grymt lång tid alltså..

Fast det ska ju bli kul att träffa alla.. De som man inte träffat under praktiken och lovet. Mindre kul är ju att vi ska börja med väldigt många nya kurser och vi har inte haft en enda 50 poängskurs nu i höst, vi kommer alltså få ett schema som kommer vara fullspekad.

Nu ska jag bara klä på mig och ta mig ut till bussen..
Det är minus 21 grader här hos mig i bosvedjan.. FY!! Jag har tillochmed långkalsonger och tjocksockar på mig, en tia på att jag kommer frysa endå.. Man borde inte få gå i skolan när det är så här kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0