7/1-10 Ryssvintern är här!

JÄVLAR.. vad flitig jag är här idag..
Jag tror att mitt nyårslöfte kommer att hålla iallafall ett tag till.. Eller vad tror ni??

Nu ska jag traska neråt mot min älskade vän Josefin som bor på källis, (källvägen) det kommer bli jävligt kallt, men lätt värt att frysa lite för att få träffa världens bästa människa.. Fast nu så svarar hon inte när jag ringer så, jag blir lite halv sur på henne.. Undra varför alla mina kompisar är fruktansvärt dåliga med mobiltelefonen fast den är med överallt.. Fast så tänker säkert mina vänner om mig också. Eller vad säger ni fanz?

Nu sa pappa att det var minus 21 grader här nu.. Jag får väl ta och hålla med tidningen och säga att ryssvintern är här.

Jag vet inte om jag ska chansa på att Josefin är hemma eller hur jag ska göra.. För är hon inte de så är det ju jävligt kallt ute, fast man kan ju se saken ifrån den ljusa sidan, det är inte så långt till källvägen ifrån mig.. Det tar max 10 minuter att gå.

Ni får se sedan om jag överlevde denna kylan härifrån och ner till källvägen eller om jag stupade på vägen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja vi tänker så om dig också! ;)

2010-01-08 @ 12:22:39
URL: http://sjida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0