15/7-10 What, what, in the but?


Eyyoo!! Linniepie is in the house, yeeah!

Jag och Sigge (som jag kallar henne dårå) har karlfritt hemma hos mig ikväll. Det var en jävligt bra idé tyckte vi. Att umgås med hockeygrabbar dag in och dag ut tär på psyket ska ni veta. Hujedamig.

Annars då? Min micro lever sitt eget liv, i alla fall då jag ska poppa popcorn. Det brukar lukta bränt i hela lägenheten i minst en vecka. Sigge poppade dock popcorn idag och vad hände dårå? Ingenting kanske. Det luktar inte bränt, det smakar inte bränt och branvarnaren piper inte. Hon kan den där, den där Sigge alltså! Sigge hon är kung, kung, kung hon.

Jaja, seeeyaa! Stay Sweet! Peace Out!! Och allt det där..
.. Linniepie the man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0