16/7-10 I en ångbastu

Seriöst..
Jag sitter i en ångbastu mitt på torget. Är det lätt de? Nej det är de faktiskt inte.
Ingenting fungerar, varken AC:n eller någonting i annan luft väg...
Och vad gjorde jag imorse? Jo, jag tog på mig en tjocktröja då menar jag tjocktröja,
en stickad till och med.. För det regnade uppe hos mig när jag åkte in till jobbet.

Som tur är så jobbar ju Linniepie här nere på stan, så hon lovade att ta med
sig en klänning eller någonting i den stilen. Thanks god säger jag då.

Så nu svettas jag som ja.. En gris typ. Fast man dör ju inte än, men det kan leda
till dödsfall för jag får dödligt ont i skallen också. Måttligt jobbigt kan jag lova. BLÄ!

Fast nu över till någonting som är roligt att höra. Denna helg kommer bli kalaskung,
ikväll så åker jag och min karl ut till björkön för att slippa stan ett tag. Sen på lördag
åker vi upp till fränsta och till våran älskade vän Anders för att ha lite familjemys med
familjespel och sådär. Sånt där NORMALT som familjer gör, det kändes väldigt skönt
att säger det där. För i min familj gör vi aldrig normala saker. Så det ska bli grymt skönt.
Sen så blir vi där över natten också med alla spöken och alla andra läskiga saker så som
kossor och andra hemska djur. Men det kommer gå alldeles utmärkt för vi har ju varandra,
och det är ju de som räknas.

Sen så är det ju det här med min älskade snorunge Meyagirl. Fortsätt kämpa, ge aldrig upp.
Jag finns här föralltid. Jag håller alla tummar och sänder en massa kramar till dig.

Nu ska jag iallafall fortsätta svettas.. MmMmMmMmM vad mysigt.

XOXO,
.. Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0