25/6-10 Fyfan vad jag är bra

Jag har hunnit med mycket sen sist jag skrev.
- Jag har tagit studenten
- Jag har festat alldeles för många dagar irad.
- Jag har fått tre stycken stipendium
- Jag har varit på en studentresa med världens bästa familj
- Jag har börjat arbeta
.. och nu, nu är det midsommarafton.
Det är ju skrämmande hur fort tiden egentligen går alltså.

Nu ska babygirl komma och plocka upp mig
för att vi ska åka ut till Björkön för att fira midsommar med världens bästa familj och denna gång är det inte vi brudar som planerat någonting, så vi får väl se hur denna kväll kommer sluta. Det är iallafall  jag som står för bilderna ikväll, eller det är iallafall jag som har kameran. Sen får man väl se hur mycket man hinner ta eller om man helt enkelt glömmer bort det, fast fan det skulle vara jävligt tråkigt.

Nej, nu ska jag värma upp med ett eller
två eller alldeles för många glas vin.
Det ska ju börjas i tid eller hur var det?!

XOXO,
.. Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0