28/6-10 Damn!

Nu är det roligare över..
Trodde ni ja, jag tror att jag lever det mest ultimata livet som man kan leva just nu.
Det är fest hit och dit, och jag har världens bästa umgänge. Egentligen hoppas jag att denna sommar aldrig tar slut. Synd bara det att det kommer ta slut och att jag kommer lämna Sundsvall i ett par år eller kanske till och med föralltid.

Nu blev det till och med lite sorligt. Till saken nu, midsommar. Vilken jävla kväll, vad hände? Eller rättare sagt vad hände inte. fylla-dansat runt stången-ätit mat-åkt båt-sovit i tält-kissat ut-knät ur led-ramlingar-galenskap-skilsmässa-ensam vårdnad-rättegång-alldeles för mycket sprit-80%sprit-kortspel .. Ja, och väldigt väldigt mycket mer. Det var en sådan där midsommar som man sent kommer att glömma. Sedan så försvann ju min hatt som är Kevins partyhatt, jag har sammalagt haft på mig den i tio minuter sen jag köpte den och vad hände. Jo, vips ner i havet. Inte speciellt roligt, men jag har lovat att jag skall köpa en ny partyhatt iallafall.

Sedan så går väl livet bara framåt.. En annan jobbar ju och står i. Lite halv grispass men vad gör det om hundra år? Inte speciellt mycket. Det går liksom bra ändå..

Nej, man kanske ska göra någon nytta. Häfta ihop papper eller något i den stilen.

Simma lugnt,
.. Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0