13/3-10 Damn girl!

Tiden springer bara iväg, nu är till och med lovet slut.
Tur att det inte är så speciellt lång tid kvar till nästa lov, bara två och en halv vecka i skolan sen är det påsk.

Vad har jag gjort på lovet?! Jo, jag har åkt skridskor. Det var faktiskt riktigt roligt, fast man får ju så ont överallt. Jag skulle lära mig hoppa över sargen så jag har svin ont mellan benen (okej, jag vet att det ser ut som en skum mening, men på insidan låret om det låter bättre?!) Sen har jag varit med Linniepie, Bobbyshot (eller ja, smygbögen) och Mattias, alla är så sjuka så det blir bara pannkaka typ. Men det var längesen jag skrattat så mycket på väldigt väldigt länge.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0