2/3-10 Åh vilken underbar dag!!

Det var igår..
Kan man mer än att älska mina karlar?! Åh, jag var helt varm och glad i hela kroppen igår, en helt fantastisk kväll. Tyvärr tyckte inte min vän Lina det, men vad hade hon räknat med?! Att herr Forsberg skulle komma in och frälsa laget eller kanske förlita sig på per eller mats, sånt går inte förstår ni.. Iallafall så vann min karlar med 5-4, och det var en spännande match som innehöll det mesta faktiskt, men huvudsaken var att vi vann efter mycket om och men.

Det näst roligaste var att herr Forsberg fick en tia och vi se slutet ifrån omkläningsrummet, det var verkligen kul. Kanske ska man säga som timrå klacken "Peter Forsberg ha-ha-ha" okej, nu kanske jag gick för långt, men är det match så är det match på rikigt.

Men det mesta var faktiskt roligt, när det var som mest spännande satt jag ett tuggummi i halsen, vad är oddsen? Hostade tills jag började gråta. En sak är ju säkert, man ska ju inte gå på hockey med dåligt hjärta, igår kunde man lätt ha drabbats av en hjärtinfarkt.

Nu ska jag snart igen lite kvalitetstid med Linniepie
, yeaaaaaaaaah!! Det kommer rocka, som alltid.

Jag måste ju bjuda på denna otroliga bild på mig och Magnus igen eftersom att det faktiskt blev vinst igår, och såklart en bild på mig och Linniepie.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0