24/3-10 Sommar, snällaaarååå?!

Vem slog upp sina underbara ögon 07.15 imorse?
Jo, det gjorde jag. Det måste vara något fel på mig, jag blir så irriterad. Vi börjar tolv idag inte fan behöver man kliva upp sju då, så typiskt mig.

Just de, på fredag så är det dax för "Linniepie 19 jordsnurr" och vill ni veta... Det är maskerad så jävla roligt. Jag hade sjukt många olika förslag till Josefin men hon ratade alla mina förslag.. (pensionärer hur kul hade inte de varit?!) Vi får se vad för coolt vi blir, för cool måste man vara..

Nej, nu väntar jag på att Jossa ska ringa så ska vi åka och luncha (Y)
Så ha en bra dag fanz!

(Måste bjuda på en sommarbild, för nu vill jag ha sommar!)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0