6/3-10 Ha-ha-ha fuck off!

Trodde ni att jag skulle må dåligt idag?
Ha-ha-ha, det trodde jag också, men till min stora förvåning så mår jag alldeles alldeles underbart. Kom hem vid kanske halv fyra någongång, slockande nästa direkt och när slår jag upp mina fina gröna ögon?! Jo, klockan åtta helt klar vaken.. Det måste vara något fel på mig, helt klart.

Kvällen igår började hos Isabelle med bara massa brudar (alla gillar brudar, brudar, brudar, brudar!) mycket trevligt och mycket tok blev det. Vi firade ju också Linas födelsedag inte bara att vi tar studenten om 100dagar (nu 99dagar) Sen vid tolv så gick vi ner till stan och närmare bestämt stadshuset, fullt ös medvetslös. Vad hände? Eller vänta man kanske ska ställa om frågan och skriva, vad hände inte?
- Bråk i tolettkön
- Killar utan byxor på dansgolvet
- Spilld öl över hela mina byxor
- Mina polare försvann hitt som hatt, undra hur?!
- Josefin blev vansinnig och skällde ut både garderobs personal och vakterna

Det hände en massa mer men skulle jag skriva det skulle inte en jävel läsa det, så jag måste nog hoppa det. Jag får bara ta av mig hatten och tacka för gårdagen alla som var närvarande!

Nu ska jag lägga mig och se på film eller kanske ta en powernap?!
Svårt val, jag har inte riktigt bestämt mig. Sad but true.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0