11/5-10 your back

Idag gjorde verkligen Julia min dag.
Hon ska nämnligen fotografera mig innan studenten. Det som är det bästa är att man får hur många chanser som helst på sig. På norra berget ska fotograferingen äga rum i slutet på maj. Tack Julia!

Det händer inte speciellt mycket i mitt liv längre.
Det är bara skolan och skolan och skolan, typ. Hårdkörning nu innan studenten. Fast en sak har jag lärt mig, man ska nog aldrig lita på någon som man tror är ens vän.. Det har jag lärt mig på den senare tiden iallafall, så watch your back!

Nu ska jag sova, så att jag faktiskt tar mig upp imorgon
för ett väldigt viktigt möte. Uppdarerar mer om mötet imorgon, så får ni också ta del av det.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0