13/5-10 puss och kram julskum

Hoooola amigos.
Idag har jag gjort en massa saker, så som varit på roadtrip med pappa och kollat på.. ja vad har vi kollat på? Det är en hemlis tills allting blir klart. Sen så har jag varit på sjukan med Josefin och Meyagirl som inte alls mår speciellt bra. Stackars lillen! Nu sitter jag och väntar på att Meyagirl ska somna så att Josefin kan lägga i en färg i mitt hår. Spännade va?! Vilken färg ska det bli denna gång? Förra gången blev det lila, hm ska vi satsa på rött denna gång?

Imorgon ska jag hänga med min fina vän Linn och vad vi hittar på för bus det vet inte ens gud så. Det blir bara som det blir och det bruka bli bra, jävligt bra faktiskt.

På onsdag är det mösspåtagning?! Fattar ni? Helt jävla sjukt. Har jag hittat något att sätta på mig då? Nej, kul tjej. Jag får väl gå naken. Jag är ändå van att bli kallad naken-madde så. Same shit tänkte jag.

Nej.. Nu har hon somnat.
Tjing från mig.. Imorgon kanske jag bär en annan färg.


Kommentarer
Postat av: josefin vestlund

Love you darling <3

2010-05-15 @ 02:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0