15/5-10 strålande sooool

Det är stålande sol och fint väder, och vad gör jag?
Jo, jag sitter inne och pluggar. Herregud vad jag är duktig, fast det är ju inte speciellt roligt. Men vafan, jag har inte speciellt många dagar kvar i skolan så det är bara att kämpa sig igenom detta.

Igår så var jag med Linniepie, vi skulle egentligen åka upp till hsand och grilla och må gott, men eftersom att det var ganska rutten väder igår så bestämmde vi oss för att vara hemma. Vad gjorde vi då? Jo, vi såg på bella och tyra show och herre min skapare. Vad är det för fel på Kissie? Helt seriöst alltså. Jag blev bara arg när jag såg på programmet. Sedan åkte vi till Bergman när Bobby, slisk-Björn och skägget var.. Vi trodde att vi skulle göra någonting roligt, men vad gjorde hockeybögarna? Satt och spelade NHL, fick jag och Linn vara med? Nej, så vi var hos han i exakt 3,5 minut. Bra jobbat (y)

Ikväll så åker jag antingen ut till söråker till Josefin och Anton, sedan kanske vi åker upp till hsand och säger hej till Linniepie. Eller så kommer dem in hit till stan också gör vi någe bus. Vi får se hur kvällen slutar, men bra måste den ju sluta tycker man.

Imorgon ska jag plugga och sedan vara barnvakt åt Meyagirl, det ska bli så roligt. Jag ska sova uppe hos Josefin imorgon för att vi har OP-dagen i G-hoooodden, så då tänkte jag lite smart att jag skulle slippa åka buss och ändå göra någon nytta. Så smart är jag ibland, när jag vill visa den sidan till.

Nej, åter till pluggande och snart så är det en powernap som gäller. För det tycker jag att jag förtjänar.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0