28/5-10 Nej, nu åker vi!

Japp, precis nu åker vi.
Till en hemlig plats än så länge, men många vet redan vart vi ska.
Vi försöker hålla det lite tyst än så länge, sedan blir det hey baberiba.

Babygirl kommer snart och
plockar upp mig och då åker vi utöver och gör
lite hemliga saker, sedan hem till henne och inväntar klockanstimmar.

Sen åker vi, åker åker åker iväg från äckel Sundsvall och gör en helg som
kommer gå till världshistorian, hoppas jag?! Eller jag hoppas att alla hoppas
på det faktiskt.

Kameran ska med, datorn ska med, musik ska med.. ALLT ska med, till och
med fiskespö?! Ja, jag kan fiska om ni undrar. Sen så kan vi ju hoppas på
lite sol också för det skulle ju inte skada. Fast ingen har ju dött av regn ännu?

Sen just i detta nu så är mina fina klassiar ute på uppdrag. Kan du gissa vad
det är? De sätter lakan över hela stan med de magiska bokstäverna "OP07"


XOXO

Kommentarer
Postat av: annelie

Fick ett MMS igår på ett utav lakanen. haha :D

2010-05-29 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0