2/11-10 Tentaplugg

Jag har ju lovat att jag ska börja blogga igen..
Och det ska jag, så fort tentan är klar och det vill säga på torsdag.

Jag vet egentligen inte vad jag gett mig in på, det är så sjukt mycket hela tiden.
Jag vet inte ens om jag fixar tentan, men vad gör det egentligen? Det är min första
tenta och som jag har förstått så är det många som kör på den. Så kör jag så är
det bara att göra om den, det känns inte som om det är hela världen precis.

Sen så när tentan är hur världen så åker vi ner till Sundsvall på tordagkväll, för
att kolla på lite hockey, gå på charterfest och hinna med och träffa lite fina vänner.

Så nu ska jag fortsätta plugga med min vän Sara, sköööönt värre!
Eller skönt och skönt
jag skulle bara vilja skriva tentan idag, men det får vänta lite.

XOXO,
.. Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0