24/11-10 Resefeber gånger 200

Det kan man ju lungt säga.
Det händer så sjukt mycket i mitt liv hela tiden och inte lever jag något riktigt studentliv heller, sad face.
Den 11 december sitter jag och min karl på ett flyg på väg till Thailand för att fira jul och nyår där, förstår ni?
Helt sanslöst, och tiden går så sjukt snabbt. Vi bokade denna resa för en evighet sen och nu åker vi om strax ynka 14 dagar. Jag börjar verkligen få resefeber plus julklappsstress.

Jag är vaken nu, men inte min karl. Jag lät honom sova, snäll tjej jag är. Idag ska jag äntligen få träffa en läkare, fast inte förns halv fyra. Men det gör ingenting, för jag fick en tid, lycklig tjej.
Sedan kanske vi åker hem till Sundsvall för att spendera ett par dagar, fast vi vet inte ännu. Vi behöver ju inhandla några julklappar och det finns inte speciellt mycket här uppe tyvärr. Så vi får se vad som händer och fötter.

Jag har en hemtentamen på fredag också, mellan 9-10. Vi får väl se hur det går på den, jag känner mig inte alls speciellt säker. Men nu till saken, jag klarade min första tenta. Tjoho, jag som trodde att jag skulle få göra om den. Jag är så stolt över mig själv. Så idag ska jag spendera min tid i böckerna tills jag ska till farbror doktor.

Just det. Vi har varit och kollat på en ny lägenhet en trea, för vem vet det kanske blir en förökning i familjen?! Skämt o sido. Vi behöver något större. Så jag håller alla mina tummar och tår för att vi får den, då är det inflyttning i mars, och det är perfekt eftersom att det är tre månaders uppsägning på denna lägenhet. Vi får se vad som händer i framtiden.

Nu ska jag gå och väcka min underbara man för att vi ska äta frukost.

XOXO,
.. MDLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0