29/11-10 Dagen i ära

Jag var just in på babygirls blogg http://jmbb.blogg.se och läste
ena hennes punkt som hette "din bästa vän"
och det fick mig att inse att fan vad jag saknar henne.
Sjukt mycket till och med.Vi har gjort så mycket tok och jävligt roligt har vi haft.
Sen så är det en sanning att jag inte bor nära längre och att det är inte så ofta vi träffas,
men när vi väl träffas så känns det som om det inte var så
länge sen sist, det är så det ska vara tycker jag.
Hur som haver så kommer alltid min babygirl ha en
speciell plats i mitt hjärta som aldrig kommer att försvinna,
aldrig, aldrig, aldrig någonsin.

En bild sedan skolavslutningen i sjuan. Den har några år på nacken, men det är kärlek!

Jag ska berätta en till sak att jag klarade tentan i fredags,
jag känner mig så grymt stolt,
det går inte att beskriva med ord. Jag trodde inte att jag skulle klara den, för den var bra
svår.. Men jag har en ganska bra läshuvud trots allt. Tjoho! Så idag så startade vi en ny kurs,
känns väldigt intresannt, men en jävla massa att lära sig. Både på engelska, latin och svenska.
Synd att det inte var bara svenska då hade allting varit mycket lättare, tro mig.

Sen nu så är det bara 12 dagar kvar tills vi åker till Thailand, förstår ni?! 12 ynka dagar, sen
sitter vi på att plan till värmen för att spendera jul och nyår där. Helt underbart, fast jag börjar
få resefeber, drömmer om en massa skit som kan hända och allt sånt. Jag är bra nojig, men
det är väl så det ska vara.

Nu är det nog bäst att jag går och lägger mig så att jag kommer upp imorgon,
föreläsningar hela dagen -------> tummen upp, eller hur var det?

XOXO,
.. MDLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0