14/4-2011 .. Saknar mitt hjärta

Det är helt stört att man kan sakna någon efter bara ett par timmar, håller ni inte med?
Min man åkte hem till Sundsvall imorse för att vara kattvakt och jag som studerar får
vara kvar i äckelhålan Örnskäldsvik tills på lördag då jag åker ner för att träffa alla mina
grabbar.. Jag har tänkt på en sak, jag har bara grabbar: Macke, Pappa, Charlie och Bruce.
Dax att skaffa sig en lite tös till familje Vikberg/Bergmansson, saken tåls att tänka på iallafall..

Jag försöker plugga.. Eller ja, så gått det går.. Och det går inte så gott, men skit samma.
Jag ska klara denna tentamen, och när jag tänker så då fixar jag det.. Eller ja, hur var det nu igen?

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, vänta tills klockan slår halv fem för då kommer en dam och kollar på vår lägenhet, sen ska jag ta mig en promenad ner till stan för att se om det finns någonting att införskaffa sig. Man kan ju alltid hoppas iallafall plus att jag måste hitta det perfekta påskägget till min underbara karl.

.. puss och kram från surhålan!!!!

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

2011-05-02 @ 22:38:56
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0