17/2-2011 Check!!

Hemtentamen inskickad - check!
Glasbanken inför lördagen - check!


Hm, sen är det inget mer check för dagen..
Men jag hoppas att det kommer snart, för jag ska sätta
mig eller ja, kanske lägga mig och läsa lite anatomi, (y)
Inte de roligaste som finns, men skit samma. Det måste
ju göras..

På lördag är den tentadax, sen hem och städa och göra

allting snyggt, sen på kvällskvisten kommer Niclas och Johanna.
Åh, det ska bli så kul.. Sen blir det middag och utgång och på
söndag blir det paradisbadet också..

Sedan nu när dem endå är här uppe så ska vi planera in en
åre resa i april någongång.


Sen så kan det bli flytt strax också.. Fast det får vi se ;))

Det kan bli så att vi planerar in en utomlands resa till sommarn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0