29/7-2011 Vad vore jag utan dina andetag?


Gud vad tiden går snabbt.
Hela sommaren har snart gått, och vad har jag gjort då? Jobbat i princip varje dag.
Fast egentligen gör det ingenting, det är ju lönen man vill åt.

Fast vi (jag och mitt hjärta) har ju faktiskt varit i Göteborg och Stockholm ännu en gång.
I Göteborg så hämtade vi vår älskade Ubbe (vår nya familjemedlem, en bil alltså) sen
så gick vi såklart på ullared och handlade för mycket saker, som vanligt.

Sen nu har jag bara åtta pass kvar uppe på akuten innan jag får semester, jag tog
ju trots allt ledigt sista veckan för att åka iväg till varmare breddgrader i två veckor
med mitt hjärta. Ska bli så himla skönt. Sen så börjar jag i skolan 5 september också.
Känns väl sådär, jag är inte direkt as pepp på det, men det får fan gå det också.

Sen så har jag gått och fått UVI (urinvägsinflammation) igen, sällan!! Så sjukt less.
Sen har jag fått antibiotika som jag blir kokko av också.. Men det får väl gå det också..

Nej, mina vänner.. Nu ska jag upp och jobba kvällspasset på akuten (känns väl sådär)
Så Sundsvalls befolkning, håll er lugn ikväll..


XOXO,
.. Sigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0